Bizim burada da o kadar sürü halinde köpek var ki ağaçlık bölgeye yakın yerde oturuyoruz orman diye büyük ihtimal buraya bırakıyorlar hayvanları çünkü çarşıda bu kadar köpek yok, rahat rahat yolda yürüyemiyorum adım başı köpek, kaç defa yolumu çevirdim bilmiyorum, bir gün hususi belediyeye şikayet etmeye gittim aldığım cevap içler acısı, belediyelerin köpeklere bir şey yapabilmeleri için köpeklerin saldırması gerekiyormuş onda da köpekğin cinsini rengini vs istiyorlarmış da bla bla, bu yönetmelikte böylemiş ve belediyeler bu konuda bir şey yapamıyorlarmış cezası varmış cimere şikayet edin dediler. Ne kadarr çözüm olacaksa tabii, yani demem o ki bu ülkede köpeklere dair hiç bir şey yapılmaz canı yanan yandığıyla da kalır