Gunes789 Aynen öyle belkide abur cubur dediğiniz gibi çünkü o dönemlerimi hatırlıyorum da düzgün yemek yemediğimiz de doğal olarak sütümüze ne geçiyorsa onu yiyorlar, ve inanın emmemesi hariç diğer bütün hepsini yaşadım uyumuyor efsane gaz ve sürekli ağlama artık kendimi tokatlıyordum ama gaz 6 aydan sonra kendi kendine dönmelere hareketlere başladıkça geçti , ağlaması da ya gaz dan ya doymamasından inşallah oda hallolur ama uykuyu sevmiyorsa ona yapacak birşey yok ıhııı nerdeyse 20 aylık olacak hala geceleri 10 kere kalkar en az şu saat olmuş hala ayağımda sallıyorum, sabır dilemekten başka birşey gelmiyor elimizden Allah yardımcınız olsun çabucak dilinden anlicağınız zamanlara gelin inşallah 🐣