Gunes789 Kakada kan ve döküntü bizde de yoktu güzel anne. 4. ayda deli gibiydi bebegim surekli agliyordu. Alerjiye bagli hışıltı, geniz dolulugu da oluyordu. Her emzirmeden önce serum fizyolojik ile temizliyordum. Yoksa nefes alıp ememiyordu. Karın agrilari da cekiyordu tabi. Alerjidir diye yazmadim bunlari. Ama aklinda bulundur. Sadece süt degil yumurta, susam, kuruyemis vs. Her seye olabilir ama bunlar daha baskin gıdalar. Bir de alerjik olsun olmasin probiyotik kullanmani oneririm. Bagirsaklari duzene girer. Gazini kakasini rahat yapar.