Gunes789 Merhabalar sizde resmen kendi ilk 4 ayımı gördüm🙏Malesef benim sütüm de çok çok olmadı bebegim de biberona alıştı beni emmedi. 4. Ay ekstra zorlu bir süreç oluyor. Kış demeyin, evinizi sıcacık yapın her gün bebeğinizi sıcacık suda yıkayın hatta içerisinde bekletin biraz. Sonrasında bebeğinizi güzelce kuruladıktan sonra gövdesinin üst kısmını havlu yada battaniye ile örtün bebe yağı ile ayaklarına bacaklarına poposuna güzelce masaj yapın, makat bolgesine de mutlaka yağ sürün. Ardından hemen alt bölgeyi örtüp güzelce göbeğine kollarına masaj yapın, bebeginizi yüz üstü çevirip sırtına da biraz masaj yaptırdıktan sonra giydirin. Ve direk beslenmeye geçin. Eğer reddetme vs durumu olacak olursa pişpişşpiş yaparak tutturun, eğer öyle de tutmuyorsa en sevdiği şarkıyı söyleyerek teklif edin oyalanması için boynunuza oyuncak vs asabilirsiniz. Ikiniz bir banyoya girip banyoda su akarken emzirmeyi deneyebilirsiniz. Eğer hiç biri olmuyorsa biberonla aynı şekilde yapın. Zaten su masaj ve yağ bağırsaklarını inanilmaz yumusatacaktir emerken pitir pitir gazini da cikarir. Su hafiflettiği için karnı da doyarsa güzel bir uykusu olur. Sizi çok iyi anliyorum tabiri caizse bu durumlar kötüden kötüye gidiyor. Gazi oldugu icin beslenemiyor ac oldugu icin uyuyamiyor uyuyamadigi icin daha da uyuyamiyor🥺 Her şeyden önce sizin sakinliğiniz çok önemli. Gün içinde bol bol tummy time yaptirin, yatağa yatırıp mutlaka bi sola bi sağa yuvalayin hem oyun saniyorlar hem de bağırsakları harekete geçiyor. Bağırsak enfeksiyonu biz de olduk o süreçte de hiçbir şey yemiyorlar bizimki sadece kaşıkla almıştı hiç emmemişti o süreçte