beyzakc yumuşak geçiş yapın ben öyle yaptım, mızmızlanırsa bekleyin çok ağlarsa kucağınıza alın sakinleştirin tekrar yanınıza yatırın. İlk başlarda kendi yatağımda yanımda yatırdım mayışana kadar emzirdim sonra pış pışla uyuttum. Kademeden emzirmeyi kaldırdım ama yine yanında yattım, pış pışla devam ettim. Sonra beşiğinde pış pışa geçtim. Şimdi sadece yanında bekliyorum. Ağladı mı ağladı ama her ağladığında kucağıma alıp yanındayım dedim sakinleştirdim geri yatırdım. Belki sizdede işe yarar. Tüm annelere Allah sabır versin.