Merhaba canım anneler ❤️
Bebegim 5.5 aylık. Uykularımız cok duzensiz. Gunduz uyuları cok kısa. Gece ise en erken 12, 1 gibi uyuyor. Bu aylarda düzen olusturmaya baslanabiliyormus sanirim. Uyku egitimi vermek istemiyorum. Onun dışında sizler nasıl düzen oturttunuz ? Neler yaptınız ? Teceübeli annelerimin tavsiyelerine talibim 🥰