DS123 merhaba, kesinlikle yaptırın derim. Ben iki dozu da yaptırdım. Ve kızım da öyle kreşe vs gitmiyor dışarı çok az çıkarırım parka vs binde bir gider. Temizliğine önem gösteririm gördüğü tek çocuk eltim ve ablamın çocukları onlar da tertemiz ama gel gör ki kızım hastalandı rotadan şüphe etti ilk doktor. Aşıyı söyledim yaptırmanız çok iyi olmuş aşı hasta olmayacağı anlamına gelmez ama hafif geçirtir dedi 2 gün hastanede yattık tabi rota çıkmadı çok şükür ama sonuç itibari ile aşı hastalığı hafif geçirmesini sağlıyor. Bilginize ...