DS123 ben 3.ayda yaptım. Bir kaç güne de 2.dozu yapacağım. Sanırım Asmler olası yan etkilerde sorumluluk almak istemiyorlar da biraz bu yaklaşımda bulunuyorlar. Bizim bazı bulunduğumuz asmde böyle bi tepki görmedim hatta ben hemşire olduğum için arayıp evde yapıyorum gelemedik dediğimde bende yapsam sende yapsan yan etki olacaksa olur sende biliyorsun istersen yinede getir bizde yaparız nasıl karar verirsen demişti.
Ben uygulamıştım. Herhangi bir sorum yaşamadık. Oral bir aşı olduğu için ilk yarım saat kusmamasına dikkat ettim pozisyonuna elini ağzına sokmamasına vs. Sonrasında ciddi bir huzursuzlukta olmadı. Evet yine rota olabilir ama hafif atlatır. Yaşadığınız bölgeye görede aşınım gerekliliği değişir. Çocuk dr unuzun dediklerini dinlemeniz daha doğru bi karar verdirecektir size.