biraslanmiyavdedi Hep dinletiyorum. 21 aylık şu an, çok küçükken de radyo açık olurdu, öyle benim de canım sıkılmazdı TV açmıyordum çünkü. Çocuk şarkıları da dinlettim sık sık. Şimdi müzik kulağı çok iyi hem de çok seviyor, dans ediyor, eşlik ediyor şarkılara :)
Ftmmm111 biraslanmiyavdedi peki tv nin zararı kitlenip kalıyorlar ilerde hissiz dış dünyaya ilgisiz oluyor diye demi
EndlessLove_ Ftmmm111 kesinlikle koca bizler bile sıkılıyoruz bebeklerin hareket kısıtlılığı var bide onlar ne yapsın 🤷🏻♀️
Uffsananebeslk Ftmmm111 Yoo sende doğru olanını düşünerek hareket etmişsindir sonucta. Ama bu tarz müzikler de dinletebilirsin. Sözlerine bakarsın , sıkıntılı cümleler yoksa dinlet ikiniz de keyif alırsınız🙂
Esen3535 Ftmmm111 sokağımiz çok hareketli gurultulu kizim hep müzikle uyur onun için radyo aldim hatta çözüm buldum kendimce normal zamanda da açarım kendi de gider acar radyoyu oynar😀😀
EndlessLove_ Ftmmm111 kesinlikle bilmiyorum ama birine götürsem burda yaşlı Amcalar seni torunuma alacam diyor yaşlı teyzeler lahana gibi giydiriyor üşütmesin diye. Abuk subuk konuşuyorlar oranı yerim buranı koparırım değişik değişik. İnsan bi müzikte dinleyemeyecekse ne yapsın 🤷🏻♀️
Ftmmm111 EndlessLove_ öfff onlar ayrı mesele zaten koca bir post olur onları konuşsak yedirdiğimden giydirdiğimden size ne yaaa her şeye karışan bir toplum. Ben öyle uygun gördüm deyip geçmek lazım bazen de işte insan karşısındaki büyüğe saygısızlık etmek istemiyor
Ftmmm111 Ucansupurge evet canım klasik müzik açıyorum genelde Kuran-ı Kerim açıyorum bebe şarkısı açıp söylüyorum gülerek izliyorlar beni ama pop falan açmadım bu zamana kadar
Ftmmm111 Atlasinaannesii çok güzel 🤩🤩 eskiden sürekli müzik dinlerdim çok severdim şimdi ot gibi bir insan oldum 🥹 onlar zarar görmesin diye
Atlasinaannesii Ftmmm111 bence bu kadar zora sokmayın kendinizi. Sevdiğiniz şeyleri izleyin de dinleyin de. Tv konusunda görüntü akışının hızının bebekler için fazla olması ve yaşlarına uygun içerik azlığı sebebiyle önerilmiyor ama görüş alanlarında olmayan bir yayının sadece ses olarak zarar vereceğini sanmıyorum. Tabii vurdulu kırdılı bir filmin sesi ürkütebilir ya da kadın programlarındaki gereksiz kavga gürültü çocuğu gerebilir ama zaten dikkat edersiniz böyle şeylere. Biz akşam yemeklerinde birer bölüm yabancı dizi izleriz eşimle. Oğlumuzun sırtı tv’ye dönük yanımızda olur hep. Bence olumsuz bir etkisi yok 😊 anne baba olarak biz hayattan keyif alırsak onlar da daha rahat ve mutlu bebekler olurlar🥰
Esen3535 Ftmmm111 yani evet çizgi film değil de çocuk şarkıları izliyor 18 aylik olcak Bi işim olduğunda mesela bana kahvaltı yaptırmıyor masaya çıkıyor ona yaptırıyorum b3n yerken ona acıyorum 15,20dk
Dilaylaa Üç yasa dek TV izletmedim. Doğumdan itibaren müzik dinlettim . Müzikle uyuyordu çoğu zaman. Dinlettigim müzikler ilk aylar küçükken rahatlatıcı fon müziği gibi şeylerdi . Piyano keman klasik müzik daha çok yavaş şeylerdi. Bir yaşına doğru felan normal müzikler dinledik genelde yabancı oluyordu. İki yaşına doğru çocuk şarkılarına geçtik yine ingilizce şekilde öğrendi. Daha sonra artık ne isterse onu dinliyoruz. Serdar Ortaç dans için favorimiz 😂
Ftmmm111 Dilaylaa umarım ben de tv konusunda istikrarlı olabilirim 🥹🥹 benimkiler ikiz inşallah bir gün pes edip tvye teslim etmem çocukları 😂
Ftmmm111 Beo20 demek ki aslında bebeği geliştiriyor ben niye müzik de zararlı diye kendimce böyle bir hisse kapıldım ki acaba yaaa bu zamana kadar kendimi niye sıktıysammm
Dilaylaa Ftmmm111 ya ikiz çok zordur eminim ama TV hiç yokmuş gibi düşünün yani öyle.bir.sey yok gibi 😅 ikizlerde biraz daha dikkat etmek gerekiyor sanırım
Artemiss_ Ftmmm111 tv açık oluyor ama baktırmıyorum kafası oraya dönük olunca kitleniyor. Sesini duyuyor ama hep açık olduğu ıcın. Huysuz olunca da müzik açıyorum sakinleşiyor çocuk şarkısı ya da yavaş pop müzikler açıyorum. Işığı gözüne gelmediği sürece sesten yana sakınmıyorum 6+ sonrası daha dikkatli olacağım kafasını çevirip bakabildiği zamanlarda yani
Ftmmm111 Artemiss_ evet sanırım haklısınız yaa kendimi fazla şıktım bu konuda resmen müziği bile seçerek dinlettim çocuğa
Ftmmm111 Dilaylaa artık unutmaya başladım 🥹🥹 çocuklar uyurken mutfakta telefondan açıyorum takip ettiğim dizileri sesini bile dinlenmekten korktum hep 🙄
kasimonbes Ftmmm111 youtube kids ingilizce sarkilar dinletiyorum ingilizceyi ogrensin diye. Benim yegenlerim ingilizce söktüler 2.5 yasindalar. Zaten 4 yasina gelince baslayacagim ingilizce ogretmeye 😊🌺
Ftmmm111 kasimonbes evet bunu da yapayım diyorum en azından bizim kadar yabancı kalmasınlar yabancı dile 😢😢 çok yararlı aslında zihinlerinde şimdiden şema oluşsun
delirmeceler Ftmmm111 ikizlerim 16 aylık biz artık çocuk şarkılarından roman havalarını geçtik tvde youtube açık oluyor kızım müzik açık olmasjn elleri havada kıvırıyor sonra kumandayı getiriuor aç diye oğlumda alkışa başlıyor yüksek müzik tabiki zararlıdır ama kulaklarını tırmalamıcak seslerin bir zararı olduğunu düşünmüyorum hatta biz ilk adımımızı oynamak için attık