Ftmmm111 Sevgili anneler bebeğim 6 aylık bu zamana kadar tv izletmedim çok nadir şekilde kahvaltı yaparken tv açık oluyor sadece sesini duyuyorlar. Sesini duymak da zararlı diye duydum o yüzden genellikle kapalı oluyor. Peki müzik dinletmek de sıkıntı yaratır mı sadece ses açık olsa bazen çocuk şarkıları açıyorum dinliyorlar hoşlarına gidiyor. Çizgi film falan izletiyor musunuz?
Sin21 Ftmmm111 ben hep müzik açıyordum her gün açıp söyleyip dans ediyorduk şimdi de çok seviyo müziği falan ezberliyo artık 😂
elizabeth Ftmmm111 müzik hep açıktı bizim ev de şimdi 3 yaşında sayılır büyünce şarkıcı olacakmış çok müziğin etkisi herhalde 🤷♀️😂 ekrana odaklanmadıkları sürece sorun olacağını düşünmüyorum ben.
EndlessLove_ Ftmmm111 bizde de izletme yok MP3 olarak indiriyorum telefonuma o şekilde dinletiyordum ilgisini çekiyordu bu sırada sürekli iletişim halindeyiz tabi. Kendim sıkılınca da TV den radyo açıyorum siyah ekran çıkıyor zaten o müziklede ben motive oluyordum😃😃😃
Cokteyzeyenianne Ftmmm111 müzik hep dinletiyorum. Tv de gün içinde açık olabiliyor. Ama bakmıyor. Arada sadece niloya izletiyorum . 15-20 dakika en fazla sonra sıkılıyo zaten. Aşırı oyun oynuyoruz o yüzden benimle oynamam istiyor hep. Gün içinde yemek yedir uyut ve oyun oyna ev işleri derken hiç vaktim kalmıyor kendime
Ftmmm111 Sin21 peki müzikten kastınız güncel pop yabancı falan mı yoksa çocuk şarkısı mı? Kelimeleri kaydediyorlar uygun olmayan şeyler duyuyorlar diyorlar ama insan da evde sıkılıyor gerçekten 🥹🥹 bi ses olsun istiyorum
Ftmmm111 elizabeth peki tv açık ekrana dönük olmasa da sorun olur mu ki yaaa iki yaşa daha çok var 😂😂
EndlessLove_ Ftmmm111 katılıyorum. İlk zamanlar artık ınstagramda uzmanlardan şöyle yapmayın böyle etmeyin çocuğunuzu şöyle sevmeyin gibi şeylere dikkat etmeye çalışırken bi baktım artık ben keyif alacağım hiçbişey yapamaz olmuşum aman çocuğuma şöyle olmasın falan artık bıraktım. Aşırı dikkat etmiyorum kendiminde sevebileceğim motive olabileceğim şeylere zaman ayırıyorum bebeğimle veya bebeğimsiz. Çünkü o zaman müziklerden alacağı şeyi şuan 21 aylık ne duysa tekrar ediyor zaten parka çıkıyorum çocukların ağzında hiç duymadığım küfürler onu taklit etmeye çalışıyor çok çabuk etkileniyor çocuklardan. Şu durum müzikten kaç kat daha tehlikeli mesela.
Ftmmm111 EndlessLove_ ben de arada internetten çocuk şarkısı açıyorum 🥹🥹🥹 çocuklar uyursa ancak tv açabiliyorum çocuklar da sıkılıyor başka ses duymayınca
elizabeth Ftmmm111 😂😂 ya bu tartışılır bir konu ama tv açıksa illa ki dönüp bakar bence. Kimisi tv sesi bile olmasın zararlı diyor ama bilmiyorum yani ben tv izlemeyi sevmediğim için açmıyordum o yüzden müzik yetiyordu. Çizgi film açıp tv önüne oturtmuyorsunuz sonuçta.
Ftmmm111 EndlessLove_ kesinlikle haklısınız ekran açmıyorum sonuçta ama sesini de duymasın dediler e napalım biz akşama kadar koca evin içinde insan da sıkılıyor bir yere kadar dayanıyor 🥹🥹
Ftmmm111 elizabeth bizimkiler henüz dönemiyor 🥹 bazen Tv açık oluyor bir yere gittiğimizde falan çok az da olsa sesini duyuyorlar o kadardan da bişey olmaz herhalde
Cokteyzeyenianne Cokteyzeyenianne yani bence tv karşısına oturtup izle diyip mecbur etmediğin sürece Çocuk zaten anneyle babayla oyun oynamak istiyor. Sabit durarak vakit geçirmeyi sevmez ki çocuklar
Ftmmm111 Cokteyzeyenianne bebeğiniz kaç aylık bizimkiler daha 6 aylık olduğu için hep yatıyorlar sıkılıyorlar bir vakit sonra her ne kadar aktivite yapsak da akşama kadar ne yapabiliriz ki tıkanıyor insan kuran açıyorum çoğu zaman onu dinliyorlar
mervemik Ftmmm111 ben doğduğundan beri çocuk şarkısı,ninni, pop ne varsa dinletiyorum hatta oyun havası. Trakyalıyız 😃 çok seviyor müzik artık. Müziğin zararı olmaz dinletin güzel şarkıları. Ninni dedğiniz şey de müziktir,şarkıdır zaten.
Ftmmm111 mervemik ay çok güzel yaaa 😂😂 valla bazen ben de açıyorum artık ne yapayım ama sürekli şarkıların sözlerine dikkat ediyorum bilinç altına yerleşir diyorlar bu kadar dikkatli olmalı mıyız bazen diyorum eskiden bizi büyütürken hiç böyle dikkat etmemişler 😂😂
EndlessLove_ Ftmmm111 kesinlikle koca bizler bile sıkılıyoruz bebeklerin hareket kısıtlılığı var bide onlar ne yapsın 🤷🏻♀️
EndlessLove_ Ftmmm111 kesinlikle bilmiyorum ama birine götürsem burda yaşlı Amcalar seni torunuma alacam diyor yaşlı teyzeler lahana gibi giydiriyor üşütmesin diye. Abuk subuk konuşuyorlar oranı yerim buranı koparırım değişik değişik. İnsan bi müzikte dinleyemeyecekse ne yapsın 🤷🏻♀️
Uffsananebeslk Ftmmm111 Valla ben pop , yabancı turkce slow hepsini açıyorum söylüyorum dinliyoruz😄 2 aylıktan beri yapıyorum simdi 6 aylık hala devam
Atlasinaannesii Ftmmm111 oğlum 3 buçuk aylık ve her gün şarkı söyleyip dans etme rutinimiz var. Çok da mutlu oluyor 🥰
Ftmmm111 Atlasinaannesii çok güzel 🤩🤩 eskiden sürekli müzik dinlerdim çok severdim şimdi ot gibi bir insan oldum 🥹 onlar zarar görmesin diye
mervemik Ftmmm111 hayır bu kdr takılmanıza gerek yok. Şöyle söyliim ben mabel matiz antidepresan dinletiyorum 😃fizyoterapiste sordum çocuk gelişimciye sordum dedilerki bebekler sözü anlamaz ama o şarkıyı sizinle dinleyip eğleneceği için ona hissettirdiği mutluluğu anlar ve hatırlar
Beo20 Ftmmm111 bebeklikten beri müzik açıyorum. Şimdi 10 aylık müzik eşliğinde oynuyor kafa sallıyor bacaklarını oynatıyor. Söylemeye çalışıyor anlamsız sesler çıkarıyor. Müziği çok seviyor
Ftmmm111 Beo20 demek ki aslında bebeği geliştiriyor ben niye müzik de zararlı diye kendimce böyle bir hisse kapıldım ki acaba yaaa bu zamana kadar kendimi niye sıktıysammm
Ucansupurge Ftmmm111 Şöyle zararlı müge anlı açık olursa zararlı orada ki kavga gürültü çocuğu kötü etkiler ama klasik müzik dinletmek beyin gelisimini destekler ve ruh halini dizginler. Çocuk şarkılari ise birlikte dinlenip söylendiğinde dil gelişimini ve bilişsel gelişimi destekler örneğin Alibabanin ciiftligi şarkısını ele alalım. Hayvan seslerini ogrenip tekrar edebilir. Kuzudan sonra köpeğin gelecegini öğrenebilir 🌺
Ftmmm111 Ucansupurge evet canım klasik müzik açıyorum genelde Kuran-ı Kerim açıyorum bebe şarkısı açıp söylüyorum gülerek izliyorlar beni ama pop falan açmadım bu zamana kadar