Ftmmm111 Özellikle açıp önüme oturtmuyorum babası bazen program falan izlerken açık oluyor ona da pek ilgi duymuyor zaten genelde birlikte vakit geçiriyoruz. Ama müziksiz asla, yani şarkıdan türküden ninniye kadar sürekli açıyorum birlikte dans ediyoruz o da çok keyifleniyor. Ekran bağımlılık oluşturmadığı sürece tv ye çok takılmıyorum zaten biraz fazla baktığını bile düşünsem odayı değiştirip başka şeylere yöneltiyorum ilgisini oyun, oyuncak falan. Ama müzik hep dinleriz, bazen telefondan açıyorum telefonun ekranını kapatıp görmeyeceği bir yere koyuyorum ikimiz dans ediyoruz, bazen de ben kendim söylüyorum yani keyif alıyor bence müziğin zararı olmaz 😇