Benim de içten ve dıştan dikişlerim vardı doktor banyonu ayakta yap kırkın çıkana kadar ve tuvalet sonrası kuru tut demişti krem vs.hiçbir şey vermedi bi 6 gün çok sancım oldu 7.gün iyi oldum zamanla dikişler de tuttu düştü. Ben hiçbir şey sürmedim. Bi de tavsiye hoşaf iç hem süt yapar hem de tuvaletini yaparken zorlanmazsın dikişlere zarar vermez