Meri_259i canım benim dikişlerim çok azdı doktor çok az diye antibiyotik bile vermedi, (normalde hastalarına veriyormuş) kuru tutmama rağmen iltihap kapmış, acısından duramayıp gittim antibiyotik verdi öyle anca geçti bir de sürekli batikon ile pansuman yapıp kuruluyordum. belki antibiyotik verir bi daha git bence doktora