Nzlinil Meme reddini aşmak sabır gerektiriyor birkaç günde sonuca ulaşamazsanız şevkiniz kırılmasın dememeye devam edin, bebeğiniz henüz çok küçük memeye dönmesi büyük bebeklere göre daha kolay olur. Öncelikle biberonu bırakın ve mama ya da süt ne veriyorsanız kaşık biberonla verin. Bol bol ten temasında bulunun ve EDS yöntemini deneyebilirsiniz. Bebeğiniz biberondaki hızlı akışı memenizde bulamadığı için memenizi emmekle uğraşmak istemiyor. Benim bebeğim de sarılıktan hastanede yatmıştı ve sadece bir günde biberona alışmıştı. Bebekler mememizi emmeye başladığında ilk önce biraz boş emerler süt emdikçe meme ucuna gelir ve bebeğinizin o boş emmeye tahammülü yok. Ben şu şekilde meme reddini yendim: bebeğimi mememe aldığımda mememin üstünden yavaş yavaş mama döktük ve bebeğim o boş emmeyi yaparken bir yandan da mama içtiği için mememi bırakmadı zaten biraz emip süt meme ucuma gelmeye başlayınca mama dökmeyi bıraktık. Sormak istediğiniz bir şey varsa seve seve cevaplarım.