Yamurr 2.5 ay oldu hala tam çözemedik ama eskiye göre daha iyiyiz. Bir gün emerken ertesi gün zorluyor hala ama bu da geçicek biliyorum. Ben bir süre farklı pozisyonlarda emzirdim, ayakta gezerek emzirdim, aspiratörü açtım onun sesiyle emzirdim vs şimdi de yatarak emmeyi seviyor öyle emziriyorum ve onu da hemen kabul etmiyor açıkçası ama bir ara tamamen bırakma noktasına gelmişti şimdi bu durum benim için daha küçük bir sorun. Pes etmeyin, bebekle inatlasmadan ama ısrarla denemeye devam edin. Gecicek, aşıcaz. Bir süre sonra meme delisi olucaklar 🥰