Bizde 1.5 aylıkken geçirdik hastaneden kaptım ama hazır ilaçlar fayda etmedi emziriyotuö diye doktorlar düşük oranlı yapma ilaç yazıyordu em sonunda geçmeyince bir eczane vicksli ilaç yapıp verdi bebeğime birlikte 5 gün kullandık kuruduk ve sonrasında nemlendirici metrin ile kendine getirdim tenimizi bu süreler içinde herşeyi günlük yıkadım ve kapı kollarına kadar sirke ile sildim ve kimse ile görüşmedim. Çocukta yok ermişsiniz onlar kaşınamıyor vucuduöda siyah uyuz böceği ve sivilce gibi birşeyler var mı kontrol edin eğer var ise maalesef oda uyuzdur. Tavsiyem yapma ilaç yapan eczaneler ile görüşün.