Ben yurtdisinda yasiyorum maalesef uyuz salgini var bizide buldu. Ilk bileklerim ksindi. Burda bir ilac var Ivermectine diye onu verdi doktor hap seklinde, kizimada krem verdi. Hap ve krem birsefer suruluyor 12 saat sonra uyuz bulasilicigini kaybediyormus guya. Bizde cuma aksami ortaya cikti, cumartesi doktora gittim ilaci aldik, bugun pazar. Tabi bunun yaninda 5-6 makina camasir calistirdim. Dahada var. Eldivenle felan tutmam lazim kirli camasirlari. En az 60 derece. Yikayamadiklarim da agzi ski bagli cop poseti en az 3-4 gun beklemeli ama ben 1 hafta bekleticem her ihtimale karsi. Koltuklar halilar supurulmeli. Heryeri silcem. Okadar yogun bir donemdeyim ki isim olsun, 14 aylik kizim, esimle tek basinayiz buyuk sehirde, kardesim bu ayin sonunda evleniyor ve ustune bu uyuz cikti daha kimseye soylemedim. Offf. Sizin yorumlari okunca modum cok dustu aylardan bahsediyorsuniz. Allahim bir an once kurtuluruz insallah. Dua edin banada kizlar.