Kullandığınız ne varda her gün yüksek derece de yıkayıp ütüleyeceksiniz. Elinizi bir kere sürdüyseniz havluya onu hemen maniknays. Çarşaflar günlük yıkanıp ütülenecek ama sen lohusasın daha bunları nasıl yapacaksın. Bebeğin de küçücük. Onu kıyafetlerini zaten ayrı yıkıyorsundur da. Düzenli yıkama ve ütü. Bir losyon veriyorlar onu kullanacaksınız. Emzirmeye engel midir bilmiyorum. Çok üzüldüm ya. Umarım yanında sana yardım edecek birileri vardır. Ben gibi tek değilsindir. Her işin rast gider. Çok geçmiş olsun