Nurdeman
Evet gittik. Pelvis Grafisi çekildi. Sağ bacak iyi ama sol bacak aynı. Onu takip etmemiz gerekiyor bu sebeple 1ay daha kullanıcaz maalesef, çok üzgünüm. Bebeğim onu takınca kaşlarını çatıyor inatlaşıyor onu çıkarınca dönüyor neşeli sesler çıkarıyor. 1 ay onunlayız. Zorlu bir süreçteyiz. İnşallah iyi olacaklar