Nurdeman Sinem1205 biz bebeği 40 günlükken götürmüştük sağ 58 sol 57 idi alfa açıları. O zamandan itibaren takıyoruz. İlk 1 ayda düzelme gördük. Sabitlemek için takmaya devam ediyoruz şu an bebeğim 3 aylık
Sinem1205 Nurdeman ya cok şükür bizimde sag duzelmis sol 57 58 gibi 20 gun sonra cikaririz dedi doktorumuz insallah bir an once kurtulur bebeklerimiz
Nurdeman Esra255 merhaba iyi bayramlar 🙂 gündüzleri çıkarttık. 30 mayısa kadar geceleri takmaya devam edeceğiz. Derecelerimiz 60-61 çıktı en son. Sizde durumlar nedir
Sinem1205 Nurdeman en son 60 61 cikti demissiniz 58den 61e ne kadar zaman da çıktı bizimde sağ 61 sol 58 2 bucuk aydir takılı cihaz
Esra255 Nurdeman Bizim de çok şükür her şey iyi. Biz de sabitlemek için ay sonuna kadar kullanacağız. Gece de gündüz de takıyoruz ama hala biz
AylizBuglem Melekky63 evet 1 aylıkken yaşadık bezi düzenli çift bağlayın 1 ayda işe yarıyor. Sorunumuz çok şükür 1 ayda düzeldi bizim
Nurdeman Sinem1205 40 günlükken takıldı cihaz, 1 ayda 60 seviyesine geldik. Ama şu an 4 aylık ve geceleri hala takıyoruz
Sinem1205 Nurdeman bizimde 2 bucuk aydir takili 15 gun once sag 61 sol 58di bu ay cikaririz insallah bizde en azindan sadece geceleri taksak bile cok mutlu olucam
Nurdeman Sinem1205 inşallah düzelmiş olur, gündüz çıkarmak bile çok şey fark etti. Daha mutlu ve bireysel bir bebek oldu. Yerde yatıp etrafa bakabiliyor artık kucak çok istemiyor.
Sinem1205 Nurdeman benim kizim 1 hafta sonra 6 aylık olucak iyice hareketlenmeye başlıyor o yüzden bir an önce çıkarmak istiyoruz
Nurdeman Esra255 biz de bir ay kadar düzeldiği halde sabitlemek için takmıştık. Şimdi geceye geçtik bakalım siz de geçersiniz inşallah.