Esra255 biz de kullanmaya başladık, yarın 1 haftası dolacak. Aynı şekilde her alt değiştirmede cihazı takarken ağlıyor, insanın içi gidiyor. Yeterince hareket edemediği için de mutsuz genelde. Sadece çıkardığımızda gülücükler saçıyor. Siz kontrole gittikten sonra durumunuzu yazar mısınız? İnşallah 10 şubatta iyi haber alırsınız ve kurtulur yavru cihazdan