Melekky63 Merhaba… Bebeğim 71 günlük kalça ultrasyonu çektirdik ilk defa. Doktor tam çıkık diyemem ama biraz gerilik var bir tarafta, çift bez bağla 3 hafta sonra tekrar gelin, dedi. Böyle bir sorun yaşayan var mı ?
Esra255 Melekky63 Çift bez bağla canım. Bizim doktorumuz bize söylemedi o yüzden 3. Ayın ortasında Tübingen cihazı kullanmak zorunda kaldık. Baya bir zorlandık yani. Çift bezi erken bağlasaydık bu cihaza gerek kalmayacaktı
Nurdeman Esra255 merhaba. Biz de bu cihazı kullanacağız, bebeğinizle alt değiştirme vs nasıl ilgilendiniz, huzursuz oldu mu bu cihazdan 😕
Esra255 Melekky63 Geçiyor canım sen dikkat et zaten vücutları çok hassas hemen şekil alıyor. Sen özen göster 3 hafta sık dişini
Melekky63 tugceizgi Gaz sancısı için masaj yaparken bacaklarıyla çok oynuyordum. Ondan mı oldu acaba 😔
yagmuraltintas tugceizgi bende ayın 19unda götürdüm 2 ay 19 günlüktü geçmi bilemedim ya o zamandan beri çift bez yapıyorum bakalım
yagmuraltintas Melekky63 alınıyorlar hemen çift bez yapıyorum bende bacaklarını kendi ayrık tutmaya başladı
Mhmtanne Bize de 1. Ay kontrolümüzde söyledi doktorumuz çift bez takıyoruz 11 Şubat’ta kontrolümüz var foktor çift bez ile düzelir çok sorun olmaz demişti ama umarım öyle olur