Dondurmalikahve açık hava değil de ben gülümseyip moralimi yoksek tutunca iyi geliyor. Salonun camı büyük salonun ortasında durup dışarıya doğru bakıp motive oluyorum. Duş almasam da üst baş değiştirip güzel giyinip gülümseyince iyi geliyor. Yoksa suratı asık uykum var modunda gezersem çok fena üzerime buz gibi su atsalar kendime gelemem ki uykuya çok düşkünüm. Bunu çocuğum olunca öğrendim. Eskiden hiç uykum olmasa bile zevk için uyurdum yine de. Millet bir dışarıya çıkayım der ben şöyle bir uyku keyfi yapayım derdim o derece.
Hatta üniversitede herkes sınavlardan sonra memleketine giderdi ben evde iki gğn uyku keyfi yapar öyle giderdim memlekete.😅