Dondurmalikahve Bende de tam tersi sıkıntı var, az uyuduysam o gün çok enerjik olurum ama çok uyuduysam iyice hantallaşırım, sürekli uyku halinde geçer o günüm. Ben az uyumanın beni daha dinç yaptığına inanıyorum, bir de mesela gece 2′de uyudum sabah 8′de oğlum için kalktım diyelim ki, eğer 8 den sonra tekrar uyursam tembelleşirim, kalktığımda sersem gibi olurum tüm gün elim kolum kalkmaz. Ama uyumazsam dinç olurum, tüm gün daha enerjik hissederim. Parça parça uyumak da sürekli uykulu bir hâl bırakıyor bence insanda.