Birberenannesi
Canım sebebi mayan. Baska sebebi olamaz. Etrafinda ev yogurdu bulabilirsen onu kullan. Muhakkak. Ben mutfak derecesi aldim 20 30 liraya. Kaynatiyorum cig sütü sogudugunda 45 dereceye geldiginde, mayalayacagim kaba alıyorum. 1 kaseye sütumu alip, bi iki kaşik yogurt bir tutam şeker atip karistiriyorum. Özeledikten sonra sütüme ekliyorum. Agzi acik sekilde ustunu örtüp sarıyorum. 6 7 saat sonra dolaba atiyorum. 1 gece dinlendirip. Kullanmaya basliyorum. Dedigim gibi seninki kesin mayadan.