Meliisa Birberenannesi hahhah 🤣 yaparsın canım benim dediğim gibi yaparsan tutar yoğurt mayası al sütcüden
Birberenannesi gulay-34 off hayır ben bebeğim olmadan önce mayalamıştım yoğurt kaç defa onlar güzel oldu şimdi niye olmuyo anlamadım
Birberenannesi Meliisa klasik usül evdeki herşeyle kapattım üstünü inşallah olur ya dua et bana canım 😂😂
idil21 Günlük sütü ne kadar tutuyorsunuz ocakta? Kayanamaya başladıktan 5/7dakika sonra ocaktan almak gerekiyor sütü.
GiybetReis Birberenannesi ben 2 sene önce almıştım hiç hatırlamıyorum. :) en uygunu oydu o zaman araştırırken ebebek markasının
unemere Birberenannesi kolay gelsin , 6 saat bekletiyorum ben bu şekilde. Sonra ağzını kapatıp dolaba koyuyorum 2 gün hiç açmıyorum en az iki gün bir deneyin isterseniz 🤗
Birberenannesi Meliisa biraz sütü kaynattım toz mayayla mayaladım. Sırf bunun için derece aldım dün tam 45 derecede mayaladım. Herşeyle örttüm üstünü yarın sabah bakıcam eğer tutmadıysa depresyondayım 😂😂 bu gece uyku haram bana 😂😂
Meliisa Birberenannesi yaaaa keşke dediğim gibi yapsaydın cano 😅 Sütü 1 saat kaynatıp ılıyınca yoğurtla mayalasaydın süper olurdu sütcüde yoğurt mayası yokmu😌😌
ssari1903 Birberenannesi canım kendini yorduğuna değmez bi yoğurt makinesi al derece falan uğraşma günlük süt ve mayayla karıştırıp kavanozlara koyuyorum makine 8 saatte yapıyor bebeğim çok sevitor tadını her gün bi kavanoz yiyor ara öğünde.
Birberenannesi ssari1903 valla bu da tutmazsa alıcam cumartesi günü zaten. Yeter stres oldum iyice sinir bastı 😂
Birberenannesi Meliisa sütçü yok ki bacım marketten günlük süt alıyorum mecburen. Bi daha yaparsam belki öyle süt bulurum 😃
Meliisa Birberenannesi intden al konuma yakın çıkar sütcü bende hiç market sütü kullanmam bizim burda var ya sıkıntı çekmiyom mayası ile birlikte hemen yapıyorum aralıklıda kaymağını alıyom kahvaltıya miss gibi yoğurdu güzel oluyor 😙