Asinaaa Bende uzun süre probiyotikle yaptım onu ilk başta 45 derece sütle birleştirip 20 dk ekleyip öyle sütün içine katıyosun biliyosun değil mi ayrıca probiyotikli yoğurt hiçbi zaman taş gibi olmuyor market sütü de öyle çiğ süt almanı öneririm
Birberenannesi Asinaaa evet öyle yaptım. Taş gibi olmasın bacım öyle bi beklentim yok sadece yoğurt olsun istiyorum bu bildiğin süt olarak kalıyo😢
asiltonunmommysi Birberenannesi sütünüz mü iyi değil acaba, benim mayam bir önceki yaptığım yoğurt tan oluyor sizin maya da sıkıntılı olabilir
Birberenannesi asiltonunmommysi bi önceki yaptığım yoğurt olmadığı için toz maya aldım ama onla da beceremedim 😒
Birberenannesi gulay-34 bimden de aldım bi kere o da olmadı günlük süt alıyorum ondan değildir bence ama bilmiyorum
elifim54 Birberenannesi canım bende bugün mayalayacam nasıl kullanılıyor o maya bıde inek sütüyle daha ıyı tutar demi
GiybetReis Birberenannesi evet maya ve süt kıyuyorsunuz 8 saat sonra hazır :) ben maya yerine probiyotik activia yogurt koyuyorum. Baby plus markası var bende ebebekten almıştım
Yakamoz__00 Birberenannesi market sütü kullanmiyorum sütcuden alriiz sütü alıp kaynatıyorum..parmagimi içine koyunca 8e kadar sayıyorum elimi 8de yakıyorsa tamamdır sıcaklığı..1 litrelik kavanozlara koyuyorum her kavanoza 1.5 yemek kaşığı maya koyup karıştırıyorum..battanuye sarıp 4.5 saat sonra açıyorum tutmuş oluyor.
GiybetReis Birberenannesi ben 2 sene önce almıştım hiç hatırlamıyorum. :) en uygunu oydu o zaman araştırırken ebebek markasının
Meliisa Birberenannesi yoğurt mayası iyi tutuyo ben süt ile beraber yoğurt mayası alıyom kapların içine koyuyolar ondan tutmayabilir
Birberenannesi Meliisa bilmiyorum canım yaa bu akşam yine denicem bakalım. Artık eşime süt al demeye utanıyorum ya yine yoğurt mu yapcan diyo dalga geçiyo off 😢
expectopatronum Birberenannesi yok yani kapak kapatıyo musunuz demek istedim. Delikli bi kevgir gibi bişey koyun üstüne kapak kapatmayın sonra da nemini alacak bi bez koyup öyle sarın.
Meliisa Birberenannesi hahhah 🤣 yaparsın canım benim dediğim gibi yaparsan tutar yoğurt mayası al sütcüden
Birberenannesi gulay-34 off hayır ben bebeğim olmadan önce mayalamıştım yoğurt kaç defa onlar güzel oldu şimdi niye olmuyo anlamadım