Mamaaaaa 29 günlük sleepy 2 numara kullanıyorum 1 haftadır 2 numara kullanıyorum bacaklarına iz yapınca kıyamadım büyük olsun daha iyi dedim
AselinAnnesiiiiiiiii Tatli_Bir_Anne_ 3 aylık 6500 kilo ama bacakları etli olduğu için bez sorunu var bez büyük aslında bacaklarını sıkıyor 4 numara kullandığım hâlde bacaklarını kesiyor bez de çok büyük duruyo
Tatli_Bir_Anne_ AselinAnnesiiiiiiiii Bizimki de 3 aylık 5.5 kilo benimde bacak kısmı içime sinmiyor iz yapıyor, biraz bol bağlayınca da sızdırıyor
Deletedmom_875 Biz her ay 1 numara atladık nerdeyse. Doğumunda 1 ay 1 numara, 2.ayinda 2 numara, 3.ayinda 3 numara, 4 ve 5in yarısında 4 numara kullandık
Bdncrr Duygu29 aynı durum bende de var 2 aya yakın bebeğim 2 numara çok iz yapmaya başladı bacaklarında stok yapmıştım bide 4-5 paket 1 pakette 3 numara var elimde ama dediğiniz gibi 3 büyük geliyor sleppy kullanıyorum acaba marka mı değiştirmek lazım her markada boyut farklı oluyor diye biliyorum
birtutambilgi Bdncrr bezin içindeki lastikleri kopartin o zaman daha iyi olur hem elinizde bez kalmaz hem de bebeğiniz rahat eder sızdırma yapar diye düşünüyorsanız bende hiç olmadı endişe ederseniz sık sık değiştirirsiniz
Naz50 Dotomesli canım ben Sleppy hiç sevmedim değişicem çişini bile taşırıyor gece bez değişiyor musun bayb turco daha iyi ona geçicem Sleppy muşamba gibi
Dotomesli Naz50 sleepynin gece külodu var, gece yatarken onu kullanıyorum. Ne kadar işerse işesin asla taşmıyor, çok memnunum, tavsiye ederim
Meltem2611 Kızlar bizim 20 ayına girecek 12 kilo ama hala 4 numara jonfy kullanıyoruz. öyle çok sıkmıyor da geçmem mi lazım acaba 5 numaraya
Deletedmom_37 Meltem2611 bence normal burayı okuyunca bende şaşırdım benim ikizlerimde 18 aylık olacaklar 4 numara halâ çok rahat oluyor beş altı bebekler beş altı numara kullaniyolarmis
Tatli_Bir_Anne_ birtutambilgi 3 aylık 55 cm, 3 numara kullanıyorum baca kısmı sıkıyor gibi geliyor bana, iz yapıyor
Bdncrr birtutambilgi evet sızdırma yapar diye yapmamıştım ama denemek lazım bi çocuğum canı yanacağına bitsin bi an evvel
Bdncrr birtutambilgi birde kaç kilo sizin bebeğiniz acaba ben 3 numarayı bi kaç hafta önce denediğimde çok büyük gelmişti bi daha da denemedim