Heaven benim oğlum biraz kilolu doğdu kilo alımıda iyiydi maşallah şuan 3ay 20 günlük biz 4numara sleepy ecologic kullanıyoruz memnunum molfix denedim pişik yaptı sleepy nin yeşil olanını denedim hiç emiciliği yoktu çocuk işediğinde çişi üstünde kalmış oluyordu bezi açtığımda,ama bu kahverengi poşetli seri gerçekten mükemmel👌🏻