Oglu_m Heaven valla ay ay tutmusyor benim bebek etli kasiklari bacakalri 7.aydan beri 5 no kullanıyoruz hiç aya bakmadim hangi bez kullandiysam lastikleri kesti tahriş etti pişik gibi oldu 5 no kullanıyorum rahatiz
Eslem33 Oglu_m iç lastiği koparin iki adet laslik şeridi var ic tarafta olanları cekin koparın daha rahat eder dış taraftaki kalsin sızma yapar yoksa
birtutambilgi ipekizil bebeğiniz kaç kilo benim bebeğim 4 ay 19 günlük 6500 kg Baby Turco 3 büyük geliyor Sleepy 2 numara küçük geliyor anlamadım hangi bezi kaç numara kullanacağım
Edsche birtutambilgi bende öyle ya benimki 5.ayında 6 numara kullanıyorum ama bebeğim kilolu bi bebek değil sadece ben biraz rahat etsin diye öyle alıyorum
Z_m_K birtutambilgi benim bebeğim 2 aylık 6 kilo baby turco 3 numara gayet iyi oluyor, neden büyük geliyor acaba size mi öyle geliyor ? 2 numarası çok kesmeye başlamıştı mesela bacaklarını o şekilde 3’e geçtik biz ve şu an 3 numaradan memnunuz
ipekizil birtutambilgi benim bebis biraz kilolu 4 ay kontrolune yarin gidecegiz ama 3. ay kontrolunde 7 kiloydu erkek 😅😅
AselinAnnesiiiiiiiii Tatli_Bir_Anne_ 3 aylık 6500 kilo ama bacakları etli olduğu için bez sorunu var bez büyük aslında bacaklarını sıkıyor 4 numara kullandığım hâlde bacaklarını kesiyor bez de çok büyük duruyo
Olimbonii Heaven 4 aylik 4 numara baby turco kullanıyoruz ama cirtlarken zorluk cekiyorum bacaklari hic durmuyo bitince sanirim kulot bez olani alacam