teachermom07 Heaven 5 ay 5 günlük oğlum . 4 numara bez. (sleepy ve baby turco kullanıyorum ikisinden de memnunum. )
Heaven zeynakiz bildiğim kadarıyla hareketlenmeye geçerken emekledikten somra yürümeye geçtiğinde ilk aylardaki kadar cok kilo almıyorlarmıs
birtutambilgi ipekizil bebeğiniz kaç kilo benim bebeğim 4 ay 19 günlük 6500 kg Baby Turco 3 büyük geliyor Sleepy 2 numara küçük geliyor anlamadım hangi bezi kaç numara kullanacağım
Duygu29 Dotomesli ne zaman 3 e geçtiniz peki, benim oğlum 2 aylık 2 numara küçük geliyor 3 te çok büyük geliyor.
Bdncrr Duygu29 aynı durum bende de var 2 aya yakın bebeğim 2 numara çok iz yapmaya başladı bacaklarında stok yapmıştım bide 4-5 paket 1 pakette 3 numara var elimde ama dediğiniz gibi 3 büyük geliyor sleppy kullanıyorum acaba marka mı değiştirmek lazım her markada boyut farklı oluyor diye biliyorum
ozgenilkiraz Benim bebeğim 4 aylık 3 numara prima premium care kullanıyoruz. Stoklayacaksan bence 2 ve 3 stokla ikisi cok uzun gitti
kasimonbes Heaven 2. Ayda 2 numaraya basladik. 5500 kilosu 8e kadar sanirim 2 numara olarak gidicez ama daha erken de 3 e gecebiliriz
momofdragon kasimonbes hangi marka bez kullanıyorsunuz? Biz de 5.5 kiloyuz ama 3e gectik 2numarayı cok cok az kullandık 2-3paket anca.. 1 numarayı çok uzun kullandık. 4.ayı doldurdu bebeğim doğum kilosu da azdı gerci (2.5kg)