mhdmraa Heaven 1 buçuk aylıkken 2 numaraya geçtik 3 aylık olunca 3 numaraya geçtik 6 aylıkken 4 numaraya geçtik molfix
asiltonunmommysi Heaven hiç hatırlamam öyle ay ay ama 16 aylık şu an 10 kilo 5 numara külot bez kullanıyoruz sleepy
EzgiG mhdmraa ay ben 5 numaraya geçicem acaba molfix diğer bezlere göre daha mı küçük diye düşünüyorum
Duygu29 Dotomesli ne zaman 3 e geçtiniz peki, benim oğlum 2 aylık 2 numara küçük geliyor 3 te çok büyük geliyor.
Naz50 Dotomesli canım ben Sleppy hiç sevmedim değişicem çişini bile taşırıyor gece bez değişiyor musun bayb turco daha iyi ona geçicem Sleppy muşamba gibi
TugceAtaKagan asiltonunmommysi merhaba külot bezler rahat oluyor mu acaba ? Alt Değişimi falan yada bebek için ?
2melekkannesi birkuzuannesi bizde Molfix kullanıyoruz 3 numaraya yeni geçtik 3 aylık bebeğim kaç kilo acaba bebeginiz
Hamzaurass birkuzuannesi bizde molfix kullnıyoruz 3 numara bebeğim benimde 3 aylık ama sizin bebeğiniz kaç kg? Benim bebeğimide bacağından sıkmış gibi 4 mi geçsem