Winnithepooh maalesef sağlık ve eğitim sistemimiz berbat. İkisi de para üzerine dönüyor. Cildiyeden randevu almak istedim, en yakın şubat ayının sonuna verdi. Mecbur özele randevu aldım, yarım gideceğim.
Eğitim sistemi de öyle oldu. Bilfen mesela, 150 bin oldu yıllığı, ama ordan mezun olup vasat bir liseye giden yok. İlkokul yine neyse ama ortaokul/lise dönemi için çok zorlanıyoruz.