Naturall Yıllık fiyat açıklanıyor. Ödeme planına göre şekilleniyor. Mesela peşin indirimi %5 bizim okulda, taksitle ödeyince biraz daha fazla oluyor. Taksitler de 6-8-12 ay şeklinde oluyor.
Benim kızım ilk 2 sene devlet okulundaydı. Hikaye çok uzun:) İlk sene harika bir öğretmene denk geldik ikinci sene çocuklara tokat atacak kadar densiz bir öğretmen vardı. Anneler de eee bizim çocuk kim bilir ne yaptı da tokatı hak etti diyordu.
Eğitim değil de diğer kazandırdığı vasıflar sebepli özel okul tercih ediyorum ben. Sınıflar kalabalık değil, her çocuğun gerçekten söz hakkı var, saygı görüyorlar, özgüvenlerine özen gösteriliyor, akademik başarı dışında sosyal gelişimleri de önemseniyor, 2 yabancı dil öğreniyor, okulun güvenliği sağlam veli olarak ben bile elimi kolumu sallayarak giremiyorum, sosyal çevresi düzgün, disiplinli bir okul (saçlar hep toplu, boya yasak, küpe bile yasak) ve en en en önemlisi Atatürk’ün izinden yürüyebilecekleri şekilde büyüyorlar.