Anneko bana normal geliyor bu artış . Çünkü öğretmenlerin maaşı arttı, dükkan kiraları arttı, elektrık dogalgaz maliyeti arttı, içeride kullanılan bi çok boya kagıt vb malzemeler aktivitelerde kullanılan bi ton eşya arttı. Bu zammı yapmaları normal onlarında. Yani ekonomimiz saçma aslında.