deniz_s sabah 11 kahvaltı akşam 7 son yemek.2 ara öğünüm var.kızartma,hamurişi,beyaz ekmek,pişav makarna tatlı yok.ben zaten senelerdir yemiyorum bunları mide sorunlarım yüzünden.geri kalan birçok şey var.bulgur pilavı,et tavuk balık,kuruyemiş,kuru ve taze meyveler falan.süt arttırmak için özel tariflerde var.ben çok severek yapıyorum diyetimi aç kalmıyorum hiç.online diyet yapabilirim diyorsan instagramdan bak Diyetisyen Derya Binici diye.mükemmel ilgili ve sizi çok güzel motive ediyor.diyeti sana göre hazırlıyor.ben geçen yıl kendisiyle 3 ayda 10 kiloya yakın verdin ve inanılmaz incelmem oldu.şuanda bile 5 kilo verdim ama gören çok daha fazla vermişsin diyor incelmelerim fazla.