deniz_s öğün sıklığınız az olduğu için zorlanıyor olabilirsiniz. Ara öğününüz yok çünkü. Mesela sizin öğlen yemeğinizi diyetisyenim bana ikindi ara öğünü olarak veriyor. Ama tabi kilo miktarı metabolizma hızı vs bunlara göre de değişiyor durum. Size tavsiyem zorlandığınız ve bir şey yemek istediğinizde su için🙂