Prima premium care kullandım, parfümlü olması çok rahatsız etti beni. Bir de çok pahalı. Aynı kalitede Molfix pure and Soft ile devam ediyorum. İndirim yakalayıp stok yapıyorum, normal Molfix fiyatına getiriyorum 😅 hatta elimde 2 numara kaldı 2 paket açılmamış. Kullanan varsa dolap yada gardiropsta satıyorum 🙋🏻♀️