carpediem___ Ben 6 ay sleepy kullandım berbat bir bebek bezi markası asla almayın Sızdırıyor, bele kadar bk çıkarıyor, hep artı masraf kıyafet batıyor makina çalıştır lekeler büyükse ve çok dağılmışsa kıyafeti atıyorum ve bacaklarını çok sıkıyordu lastikler. 6 ay itibariyle daha yeni prima aktif bebeğe geçtim miss gibi bebek bezi daha 1 hafta oldu ama ne sızdırma ne koku vallahi parasını hakkediyor daha da kolay kolay değiştirmem aksilik yaşamazsam.