Ben önce prima kullandım,sonra molfixe geçtik uzun süre bunu kullandım tek şikayetim esnekliği falan güzel ama çok emici değil gibi,bugün canbebe aldırdım oda fena değil emiciliği molfiksden iyi gibi aynı fiyat ikiside bakalım kullanıcam bir süre daha