Bende şurda bekliyeyim. Normalde molfix kullanıyordum. Çok memnundum. Ama 4. Ayından sonra sürekli taşırmaya başladı. 2 aydır bez değiştiriyorum hepsi taşırıyor.(Sleppy,bebem natural,bebeland,jenny willy kullandıklarım) benim gibi olup doğru bezi bulan varmı ya? Kilot bez düşünüyorum bu aralar