Senossss ayy tam da o dönemler bizde yasadik benim bebeğim grip olmustu cok fena o yüzden surekli reddediyordu emmiyordu burnu tikaniyordu cok zor atlattik biz doktorumuz asla biberona baslama dedi ben ilk zamanlar sütüm yetmiyor sandim megerse meme reddiymis ayakta emzirdim evde dolanarak emzirdim tam uykuluyken emzirdim ama asla yilmadim sizde sakin pes etmeyin bu dönem geçici bebegim su an 5,5 aylik cok şükür gecti bitti gitti Rabbim sabir versin gercekten ben bazen aglayacak kadar üzülüyordum ve baktim ki sütüme yansiyor ve benden daha cok etkilenip daha cok reddediyor bende sakin kalip her pozisyonda emzirdim size de kolay gelsin bu zorlu süreçte🫶🏻🌸