Senossss yenersin inşallah kuzu en başta sakin kalcaksn pozitf enerji verceksn bebişe ve sakin emzireceksn stres yapmıycaksn her an da teklif edeceksn kabul etmediği de ağlatmayacksn o da sinirlenmiyck çnkü DHA çok soğur sesiz loş bi ortamda emzir hep inşallah yenersin kendine ve bebeğine güvenecwksn biliyormusun ben 5 ay çabaladım herkes kafayı yemişsin boşver artık çabalama dedi emzirme danışmanı bille umudu kesti ben kesmedim hep inandım bi gün emeceğine ve eşim hep tebrik eder çok çabaladın evladımız için ve sonunda başardın ewim sobalı ben o evde çıplak gezerdim olurda belki yanlışlıkla emer diye seni şuan o kdar iyi anlıyorum ki kuzum çok çaresiz kalıyor insan ama inanacaksn ki emcek ❤️🥰🦋