2 buçuk aylıkken başladı kızım meme reddine ama ben arada bir yere gidince mama da veriyordum. Önce mama reddi oldu istemedi ağladı sonra meme reddi sonra emzik derken herşeyi reddeden bir bebek oldu. Şuan 3 ay 27 günlüğüz ama tam çözebilmiş değiliz emzirme yöntemlerinin hepsini denedim asla kucakta emmiyor kucağa gelince yay gibi yapıp kendini ağlıyor. O pozisyona başkasının kucağında bile olsa gelince kıyamet koparıyor. En son yatma pozisyonun de memeyi tutturdum ben birde silikonla emziriyprım o daha zor şimdi hala o şekil de emiyor ama sürekli yine reddediyor zorlamadan doğru zamanı bekliyorum alıyor şuan birde 4. Ay atağındayız hala devam ediyor ne kadar da devam eder bilmiyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun çok zor 😞