Senossss 2.5 aydır yaşıyoruz meme reddini. İlk başlarda gezerek emziriyordum zamanla onu da kabul etmemeye başladı bir de benim bebeğim aç kalınca kesinlikle sakinleşmeyen, gözlerini kapatıp avazı çıktığı kadar bağırarak ağlayan bir bebek. Gece uyurken ve gündüz uykudan uyanınca falan emiyordu onun dışında tamamen mama ve biberona dönmüştük ama kafama da çok takiyordum ve denemediğim pozisyon kalmamıştı. En son iki hafta önce burda yorumlarda bir emzirme danışmanı gördüm birisi onunla yenmişti ve hemen iletişime geçtim çalışmaya başladık. Şimdi biraz daha iyi en azından az az emmeye başladı ama meme reddinde beklemeyip hemen bir uzmana danışmak çok önemliymiş ne kadar ilerlerse döndürmek o kadar zor oluyor demişti bana. Bebek buyudukce de zorlaşıyor, güçleniyor, her şeyin farkına varıyor falan. Şimdi söylediği yöntemlerle ilerliyorum eskiye göre çok daha iyi en azından anne sütü alımını arttirdim umuyorum tamamen memeye de dönücez.