M_asal Mdngny benim 1 buçuk ay gecikti düşün yani negatif dedi doktor ben kendim sınav stresine falan girdim o yüzden regl olmadım derken bir baktım 1 buçuk ay sonra 2 haftalık hamile olduğumu öğrendim doktor bana geç döllenme olmus dedi
Murat-nuray Mdngny bu testte yanılma payı varmı ki erken gebelik testi değil bende anlamadım biri negatif biri pozitif
Murat-nuray M_asal o zman benimde geç döllenme olmş olabilir ama benim kafam takıldı işte biri negatif biri pozitif çıkarmı
M_asal Murat-nuray bend Ebu tetsle yaptım ama yokken niye silik çizgi çıksın ki daha yenidir ve küçüktür ondan
balkzm Ben geç döllenme ile hamile kaldım,o yüzden tedbirli olun,ilaç vs kullanmayin,bence var hayırlı olsun şimdiden,silik cizgide olsa hamilelik var diye kabul edilir..
Murat-nuray balkzm zaten psikoloji ilaçlarım var ben onları yaklaşık bir aydır kullanmıyorum ağır ilaçlar olduğu için bende vardr diye ümit ediyorum inşallah çıkar ama acilde test yaparlarmı ne dicem gidince
Murat-nuray M_asal demi ya bende öyle düşünüyorum çünkü erken gebelik testleri biraz değişik bunlar kesin sonç olmadığı sürece çıkamz diye biliyorum
balkzm Murat-nuray testi yaparlar mı bilmiyorum,ama isterseniz sağlık ocağına randevu alın kan verin,
Elisa34 Murat-nuray bence hamilesiniz kolay kolay gebelik yoksa çift çizgi çıkmaz beş hafta önce kan vermişsiniz. Belki geç döllenmedir var gibi
Murat-nuray Elisa34 bende öyle biliyorum çıkmaması lzm yoksa olmayan şey nasıl çıkcak ama sonrada üzüldüm çıkmayınca ötekisinde
Elisa34 Elisa34 bence bi test verin bence var ümitlendirmek gibi olmadın hayırlısı hakkınızda sonucu yazarmısınız merak ederim 🤗