Elisa34 Elisa34 bence bi test verin bence var ümitlendirmek gibi olmadın hayırlısı hakkınızda sonucu yazarmısınız merak ederim 🤗
Murat-nuray Elisa34 yazarım tabikide sonucunu belkide test yanlış ölçmüştür bilemiyorum ki varsada inşallah vardır ben öyle ümit ediyorum çok mutlu olucam 🥰
BalBadem3 Murat-nuray Benim testim bundan çok daha silik çıkmıştı belli bile değildi , beta 19 çıkmıştı . Bence gebelik var
balkzm Murat-nuray testi yaparlar mı bilmiyorum,ama isterseniz sağlık ocağına randevu alın kan verin,
Murat-nuray Gizem12 acile geldim verdim bklm ne çıkacak bir saat sonra merakla bekliyorum inşallah olumlu çıkar 🥰
Papatyamelek Benimde 10 gündür gecikti 3 gün once kan verdim cikmadi benimde gec döllenme olabilrmi sonucu yazin cok meraklandim simdi
M_asal Murat-nuray yükselir o canım Bir hafta sonra yine kan ver bende de öyle çıktı doktor yükselirse gebelik vardır 2 hafta sonra gel dedi gittim 75.09 çıkmıştı
Murat-nuray Gizem12 o nasıl oluyo peki kuruma çizgisi dediğinz ama aynı saniyede çıktı bende onu anlamadm
Murat-nuray Gizem12 yaşadığım yer küçük bi yer sadece devlet hastanesi var maşesef onun için bir hafta daha bekliycm tekrar yaptırıım bklm yükselme olcak mı kanda