Caglaada Kubrailkan enfeksiyonlarımı daha çok ciddiye alırdım. Bebeğim zaatureli dogmazdi belki. 40.gün yogun bakımdan çıktı. 40 günümüz ayrı geçmezdi belki
poyrazandmama Sadece ve sadece bol bol uyurdummmmmmm…….. Film izlerdim yabancı diziler izlerdim bol bol gezerdim her yere giderdim 😂 Ama oğluşum saolsun onunla daha mutluyum uykusuzlukta eve yıkılıp kalmakta inanın hiç sorun değil 😊
Ebrarbusraa Kubrailkan eğer geri dönseydim geri acaba yaşıyor mu hareket etmeyince kesin bir şey oldu diye boşuna evham yapıp boşuna üzmedim kendimi
huzunkovankusu Kubrailkan Hiçbir şeyi kafama takmazdım. Asla ev işi yapmazdım deli miymişim ya 😅 Daha çok naz yapardım kocama 😂
muzicelerim2 Kubrailkan kesinlikle kimsenin hayatıma karışmasına izin vermezdim beni üzüp saatlerce günlerce ağlatan kaynanama haddini bildirirdim beni asla ve asla korumayan eşime haddini bildirirdim 1 ay. Boyunca eşimin anne babasi bizimle aynı odada kaldı herkesin ağır yatağıni yorganını bana taşıttilar belim ağrıya ağrıya 1 ay yaptım şimdiki aklım olsa neyse denicem ama Allah hesabını büyük sorsun
mamanveutdormir Kubrailkan hamileliğin 6 ayı çok zor geçti kafamı tuvaletten çıkaramadım sürekli kustum hep kilo verdim en son hastanede yattım 2 defa son 2.5 ayda baya rahatlamıştım tadını çıkardım bolca uyudum yedim gezdim bol resim çekildim. hamileliğime geri dönsem kusuyorum kötü görünüyorum diyip resim çekilmediğim kamera telefon aynadan kaçtığım o ilk 6 ayımı da resim videolara çeker hatıra kalsın derdim
Zisanince Kubrailkan 9 ay boyunca kış uykusuna yatardım bacım geçen gğn sabah 7 de uyudu oğlum 5 aylık net hiç uyanmamak üzere yatardım 🤣
shiningmother34 Kubrailkan doğumdan aşırı korktuğum için 5 haftalıktan itibaren o düşünceler beynimi yedi durdu keşke korkmasaymışım asla düşündüğüm gibi zor olmadı zehir ettim hamişliğimi 😂
Zeyzeynoo41 Kubrailkan SADECE VE SADECE UYURDUM 14 aydır uykuyu unuttum iki saat deliksiz uyuduğumu bilmiyorum😞