Hiç bir şeye üzülüp kafama takmazdım bazen tek düşündüğüm şey bu oluyor hamileliğime dair. Cevabını veremediğim şeyler kafama taktıklarım kendi kendime üzüldüklerim acaba bebeğimde içerde üzülmüş müdür diyorum:)) yani hiç biiiir şeyi düşünmeden keyfini çıkarırdım 🥰