Kubrailkan Hamileliğime geri dönsem şunu yapardım / yapmazdigim dediginiz şeyler neler 🙈 Bana bebek kilolu dediler yemeyi azalttım söylemeden -600 gram doğdu. Bilseydim daha çok yerdim 🤪🙈 kiloya çok takilmadim ama hiç takilmazmisim sanırım şimdi geri dönsem 🙈 cook gezerdim. Bebekle de geziliyor ama sakin sakin gezmek ayrı bir duyguymus 🙈 bir de hamilelere klasik söylenen şeyi yapardım uyurdum 🤣🤣🤣
Deletedmom_38 Kubrailkan eğer tekrar hamile olsam eskisi gibi çok yemezdim hele ki doğuma 3 ay kala acaip derecede iştahım açılmıştı tatlılara onun için eskisi gibi hatalara yapıpta fazla kilo almazdım bol bol su içerdim yürüyüşümü yapardım az yerdim
Ikizannesi06 Kubrailkan tüp bebek olduğu için erken doğacaklar diye çok korkmuştuk eğer geriye dönebilseydim adımlarımı korkmadan atardım daha çok gezerdim 🥲🥲
minnos004 elizabeth Kubrailkan kesinlikle bende. Bizde ayıp hamile göbekle resim çekmek. Ustelik gurbetteyim cevrem de kimse yoktu yeni yeni komsu edindim. Kac kere esim e guzel giyinim guzel bir yere gidelim de resmimi çek ama o hep reddetti kime gosterecen ayıp olmaz dedi. Ikinci gebeliğimi hem kizima kardeş olsun hemde içimde ukte kalanları yapmak için istiyorum
Abc_1010 Kesinlikle “acaba nasıl olacak,sağlıklı mı,ya düşerse” evhamlarından sıyrılıp tadını çıkarırdım ve doya doya şımartırdım kendimi🙂
Dimitrina_kovaceva Kubrailkan gereksiz masraf deyip kaçındığım beyni şaaaavıııırları yapardım ve cinsiyet belirleme partisinde bir horoz bir tavuğu dönüştürüp kazananla cinsiyet öğrenirdim hdhdjdj 🤣🤣🤣
elizabeth incitomm aynen öyle düşünüyorum ben de 😀 gerçi ben bazı insanlardan acayip rahatsız oluyordum ayy çok şişmişsin gibi (halbuki sadece 10 kilocuk almıştım kendim balık etli biriyim zaten😀) tepkiler alıyordum ondan herhalde.
Atailknur Kubrailkan yeniden hamileliğim dönsem hayatı kendime zimdan etmez istediğim gibi yer içerdim o kadar özendim sağlıklı beslendim kolik bir bebeğim oldu ilk doğduğunda yoğum bakıma aldılar kanında enfeksiyon çıktı. Belkide çok özenmek iyi değilmiş diyorum. Birde uyurdum ve gezerdim. Doktor harici dışarı çıkmadım 2,5 aydır sürekli ağlıyor rabbim hepimize yardım etsin çok zormuş 🙏🌸
Sehnaz56 Atailknur benim bebeğim de enfeksiyondan yoğun bakımda yattı ve inanın sırf bu yüzden ağlatmamaya çalıyorum Buda çok ağlayan bir bebek daha 1 ay 2 günlük ama resmen ağlamaktan kendini sıkmaktan berbat hallere geliyor
Alinaa97 Atailknur ben de üç bucuk aylık anca çıkmaya başladım bebekle. Sürekli huysuz ve ağlayan bir oğlum var dört aylık olduğunda genelde düzeliyor diyorlar sanki öncekine nazaran daha iyi ama tam anlamıyla değil. Allah sabırlar versin sizede😩🤲
incitomm elizabeth bende aksine zayıfım ve hiç hamile değilsin gibi maşallah derlerdi 5 kilo aldım sadece ahahahas ama çekmeyen yoktu galiba 🤣🤣 eşime çek dediğimde aman boşver boşver dedi şuan bebek 6 aylık oldu elimdede foto yok 🤣
Mrs-Turkk Kubrailkan kesinlıkleee Eşimeee naz yapardım olmadık şeyleri aş ermiş gibii yapardım. Vee dahaa fazlaa uyurdum, dahaa cok gezerdim dakikalarca duş almanın keyfini cıkarırdımm 😂
Bebekom22 Kubrailkan hamileliğim çok zorunlu hastanede geçti düşünmesi bile Korkutuyor düşük erken doğum bebekte rahatsızlık olursa korkusu tansiyon şeker kalp doğum şuan şükür
1Alpveannesi Kubrailkan gelecek kaygisi yaşamazdım. Hayatı akısına birakır zamanın tadini cikartirdim